COVID-19 Otázky a odpovědi
Ot: Jaká je současná situace ohledně koronaviru COVID-19?
Od: Aktuální situace ohledně nákazy se neustále vyvíjí. Doproručujeme navštívit stránky Světové zdravotnické organizace s aktualizacemi , kde najdete aktuální aktualizace, novinky, cestovní pokyny a informace ohledně své vlastní ochrany.
Ot: Jak je společnost Ivanti ovlivněna koronavirovou nákazou?
Od: Společnost Ivanti je přesvědčena o své schopnosti zachovat kvalitní služby po celou tuto dobu. Byly přijaty postupy pro práci na dálku v zemích s vyšším stupněm nákazy COVID-19 a přijímají se plány na podporu práce zaměstnanců na dálku, pokud země vyžadují izolaci. Všichni zaměstnanci jsou povzbuzováni k tomu, aby ohledně práce a cestování dodržovali pokyny Centra pro kontrolu a prevenci nemocí (CDC).
Ot: Může společnost Ivanti zaručit, aby byla u všech koncových bodů zjišťována zranitelnost a aby se včas napravila všechna kritická nebo vážná zjištění?
Od: Ano, společnost Ivanti využívá svůj nástroj Endpoint Manager a cloudové produkty Ivanti pro správu koncových bodů.
Ot: Jak společnost Ivanti umožňuje maximální viditelnost monitorovaných událostí při nárůstu práce na dálku?
Od: IT, bezpečnostní a provozní týmy Ivanti mají denně samostatné porady a udržují otevřenou komunikaci mezi sebou i s našimi klíčovými prodejci, kteří fungují v našich IT a bezpečnostních systémech.
Ot: Jak zajistíte ostražitost vzdálených pracovníků Ivanti ohledně jejich kyberhygieny během pandemie COVID-19?
Od: Společnost Ivanti uspořádala další bezpečnostní školení pro své zaměstnance a pravidelně s nimi komunikuje o tom, jak zmírnit riziko sociálně technických útoků.
Ot: Můžete zajistit, že práce na dálku neovlivní bezpečnost dat, které zpracováváte?
Od: Ano. U vzdálených pracovníků jsou prováděny bezpečnostní kontroly, které mají zajistit, aby nebyla negativně ovlivněna bezpečnost uživatelských dat.
Ot: Jak dopad COVID-19 na společnost Ivanti ovlivní mou společnost?
Od: Všechen náš software a technici podpory umožňují rozvoj, testování i podporu na dálku, což minimalizuje obchodní dopad na naše zákazníky nebo na společnost Ivanti. Můžeme poskytnout školení vedené odborníkem online namísto školení vázaného na místo. Většinu z našich konzultačních a produktových implementací lze provádět také na dálku.
Ot: Jak nákaza koronavirem ovlivní dodavatelský řetězec Ivanti?
Od: Dodavatelský řetězec Ivanti zaznamenává minimální dopad a společnost Ivanti je přesvědčena o své schopnosti zachovat kvalitní služby.
Ot: Byly podniknuty nějaké přípravy na zajištění obchodní kontinuity v krátkodobém i dlouhodobém období?
Od: Ano - společnost Ivanti má plán pro práci zaměstnanců na dálku v případě potřeby. Toto zajistí fungování hladké podpory pro všechny naše zákazníky. Budete-li mít dotazy týkající se plánu možných zdravotních a bezpečnostních dopadů, obraťte se na zástupce společnosti Ivanti nebo pište na adresu [email protected].
Ot: Jak se k mé společnosti dostane probíhající komunikace týkající se dopadu na Ivanti?
Od: Celé naší zákaznické základně budou okamžitě zasílány e-maily se změnami, které přímo ovlivňují jakékoli obchodní potřeby.
Ot: Komu mám adresovat své otázky a obavy (jméno, e-mail, telefon)?
Od: Kontaktujte svého zástupce společnosti Ivanti nebo pošlete e-mail na [email protected], tento e-mail bude denně monitorován.
Ot: Koho mám kontaktovat ohledně eskalací?
Od: Použijte informace uvedené v části Profil a Účet v komunitě Ivanti. Také můžete zavolat na naši hlavní linku +1-888-253-6201 a budete přesměrováni na správnou osobu nebo tým, který vám poskytne řešení.
Ot: Jaká bude frekvence komunikace?
Od: Jelikož jsou pravidelně aktualizovány přijímané informace, budete o těchto změnách informováni e-mailem zaslaným členovi (členům) místního týmu z naší databáze. Aktualizace budou zveřejňovány na blogu Ivanti na https://www.ivanti.com/blog/ivanti-events-and-covid-19-coronavirus-faqs.
Ot: Jak může má společnost pomoci při plánování a přípravě společnosti Ivanti?
Od: Vaše společnost může poskytnut aktuální zdravotní standardy a postupy všem zaměstnancům společnosti Ivanti, kteří navštíví vaše kanceláře. Budeme chtít dodržovat vaše postupy, abychom mohli spolupracovat na zachování vašeho zdravého pracovního prostředí.
Ot: Má vaše společnost pandemický plán, který reaguje na události masové absence, jako v případě COVID-19, a vypořádání se s nimi?
Od: Společnost Ivanti má plány, jak reagovat na události, jako je COVID-19. Většina produktů Ivanti představuje software, naše technické a vývojové, testovací a podpůrné týmy mají přístup ke všem našim běžným obchodním systémům, i když pracují z domu. Pomáhá to minimalizovat dopad na naše každodenní obchodní postupy.
Ot: Má vaše společnost strategie, které zahrnují převedení práce a možnosti práce na dálku, jako součást pandemického plánu?
Od: Ano - společnost Ivanti má plán na práci na dálku pro všechny zaměstnance dle potřeby. Toto zajistí fungování hladké podpory pro všechny naše zákazníky. Budete-li mít dotazy týkající se plánu možných zdravotních a bezpečnostních dopadů, obraťte se na svého zástupce společnosti Ivanti nebo pište na adresu [email protected].
Ot: Přijala vaše společnost opatření, kterými zabrání šíření viru COVID-19?
Od: Společnost Ivanti přijímá kroky, kterými zajistí bezpečnost a zdraví všech svých zaměstnanců. Všichni zaměstnanci jsou instruováni, aby dodržovali směrnice Světové zdravotnické organizace (WHO). Většina našich zaměstnanců pracuje na dálku a ti, kteří se necítí dobře, jsou požádáni, aby zůstali doma. Další informace můžete najít na našem koronavirovém blogu na adrese: https://www.ivanti.com/blog/ivanti-events-and-covid-19-coronavirus-faqs.
Ot: Podnikla vaše společnost kroky vedoucí k dočasné karanténě zaměstnanců, kteří byli viru vystaveni?
Od: Zaměstnanci, kteří byli koronaviru vystaveni, byli požádáni, aby zůstali v karanténě po dobu 14 dnů ve shodě s předpisy CDC.
Ot: Je v současné době postižena některá pobočka vaší společnosti?
Od: Společnost Ivanti podnikla kroky k zajištění bezpečnosti zaměstnanců. Následně se budou kanceláře Ivanti znovu otevírat na základě místních doporučení a vládních nařízení. Bezpečnost zůstává naší nejvyšší prioritou, takže opětovné otevírání jakékoli kanceláře se bude provádět pečlivě a ve shodě s místním plánem na znovuotevření.
Ot: Byly z pandemické perspektivy podniknuty kroky k určení všech potenciálních dopadů spojených s třetími stranami, které podporují vaše činnosti?
Od: I když společnost Ivanti nemůže mluvit za své partnery, byli jsme ujištěni, že přijímají podobná opatření a rovněž dodržují směrnice WHO. Společnost Ivanti komunikovala s klíčovými prodejci a byla ujištěna, že budou během pandemie schopni poskytovat odpovídající úroveň služeb.
Ot: Zrušila společnost Ivanti v důsledku koronaviru COVID-19 nějaké své události?
Od: Několik událostí Ivanti bylo odloženo v těch částech světa, které byly nejvíce zasaženy koronavirem COVID-19. Souhrn událostí a aktualizace lze nalézt na adrese https://www.ivanti.cz/company/events. Aktualizace o Interchange lze naléz na adrese https://interchange.ivanti.com.
Ot: Byla zrušena událost Ivanti Interchange?
Od: Z důvodu nových doporučení CDC ohledně neshromažďování více než 50 osob, stavu pohotovosti v Nevadě a oznámení MGM Resort o uzavření na neurčitou dobu, rušíme naši živou událost Interchange a Partner Leadership Summit pro rok 2020.
Víme, že na tuto událost se naši zákazníci a partneři těší celý rok a i když jsme ze zrušení zklamáni, usilovně jsme se snažili najít řešení, které by vám přineslo příležitost pokračovat v dokonalém ovládání řešení Ivanti.
Na většinu často kladených otázek ohledně tohoto zrušení odpovídáme na následujícím blogu: https://www.ivanti.com/blog/ivanti-interchange-2020-cancelled