COVID-19

11. březen 2020

Zdravíme všechny zákazníky Ivanti –

Děkujeme vám za neutuchající důvěru, kterou v nás a naše zaměstnance vkládáte po celém světě. V současném prostředí a měnící se situaci je pro nás všechny důležité mít dostatečné povědomí a být informováni, protože obchodujeme globálně napříč celým světem.

Protože se virus COVID-19 neustále šíří, společnost Ivanti činí některá opatření, aby zajistila, že naplno vyhoví potřebám svých zákazníků a aby udržela zdraví a bezpečnost svých zaměstnanců. Na celou situaci a její globální dopad jsme velmi citliví, proto monitorujeme aktuální informace od věrohodných zdravotnických organizací. Zatímco nemůžeme mít pod kontrolou, co se děje s koronavirem a jeho další prudké šíření, můžeme mít pod kontrolou, jak na to zareagujeme. Chceme proto znovu ujistit své zákazníky o tom, jaké kroky podnikáme, abychom naše lidi po celém světě udrželi v bezpečí, a že jsme připraveni udržovat konzistentní obchodní činnosti globálně.

  • Vedení z různých týmů po celém světě má pravidelné schůzky, aby zajistilo, že bude společnost připravena jednat podle toho, jak se situace vyvine. Ve společnost Ivanti také působí Bezpečnostní rada, která monitoruje a proaktivně řídí postupy a plány našich zaměstnanců/partnerů, aby nabídla zaměstnancům flexibilitu pracovat z domova. Cestovní omezení do všech oblastí s vysokým rizikem jsou na místě a zaměstnanci, kteří se nedávno vrátili z cest, mají povinnou 14denní karanténu.
  • Zaměstnanci, kteří žijí v infikovaných regionech byli požádáni, aby pracovali až do odvolání z domova. Podle potřeby jsou zaměstnanci, kteří vyžadují flexibilitu pracovat z domova, vybaveni nezbytnou technologií a přístupem, abychom zajistili udržení podnikání jako obvykle.
  • Protože se situace neustále vyvíjí, budeme pokračovat v hodnocení a aktualizaci našich podmínek přitom, jak se globální a lokální podmínky budou měnit. Mezitím zůstaneme zaměřeni na zajišťování bezpečnosti našich zaměstnanců a plnění potřeb našich klientů.
  • Všichni zaměstnanci byli vyzváni k tomu, aby co se týče práce a cestování dodržovali směrnice Centra pro kontrolu a prevenci nemocí (CDC) a Světové zdravotnické organizace (WHO).

Přiložené Často kladené otázky byly sestaveny tak, aby zodpověděly některé z vašich nejpalčivějších otázek ohledně připravenosti společnosti Ivanti na COVID-19.

Vaše podnikání je naše podnikání. Prosím buďte si jistí, že celý tým společnosti Ivanti se zavazuje k tomu, aby vám poskytoval neuvěřitelnou uživatelskou zkušenost a podpořil to, na co naši zákazníci spoléhají a co nyní a vždy očekávají.  

Pokud máte více otázek na pohotovostní plán společnosti Ivanti ohledně COVID-19, obraťte se prosím na svého zástupce Ivanti nebo pošlete e-mail na adresu [email protected]

S pozdravem,

Bezpečnostní tým Ivanti

Aktuální informace ohledně COVID-19 – Podívejte se na nejnovější informace a veřejná sdělení ohledně COVID-19

Otázka: Jaká je aktuální situace ohledně koronaviru COVID-19?

Odpověď: Situace o aktuálním stavu epidemie se aktualizuje každý den. Doporučujeme navštívit stránku aktualit Světové zdravotnické organizace, kde najdete nejnovější informace.

Otázka: Kde najdu informace o stavu a šíření koronaviru COVID-19?

Odpověď: Doporučujeme navštívit stránku aktualit Světové zdravotnické organizace, kde najdete pravidelné aktualizace, novinky, rady cestovatelům a informace o osobní ochraně.

Otázka: Jak je společnost Ivanti postižena epidemií koronaviru?

Odpověď: Společnost Ivanti je přesvědčena o své schopnosti zachovat kvalitní služby po celou dobu. V zemích, ve kterých se virus COVID-19 vyskytl ve velké míře, byly přijaty postupy pro práci na dálku a plánuje se práce na dálku pro všechny podpůrné zaměstnance, pokud budou v zemích přijata karanténní opatření. Všichni zaměstnanci byli vyzváni k tomu, aby dodržovali pokyny Centra pro kontrolu a prevenci nemocí (CDC) s ohledem na práci a cestování.

Otázka: Jak epidemie koronaviru ovlivní dodavatelský řetězec Ivanti?

Odpověď: Dodavatelský řetězec Ivanti bude ovlivněn minimálně a společnost Ivanti je přesvědčena o své schopnosti zachovat kvalitní služby.

Otázka: Jak dopad na společnost Ivanti ovlivní mou společnost?

Odpověď: Všichni naši softwaroví a podpůrní technici mají možnosti pro dálkový vývoj, testování a podporu, aby se minimalizoval obchodní dopad na naše zákazníky nebo na podnikání společnosti Ivanti. Umožňujeme online školení vedené instruktorem namísto školení na místě.  Na dálku lze také provádět většinu konzultací a implementací produktu.

Otázka: Chystají se kroky k zajištění obchodní kontinuity v krátkém i dlouhém období?

Odpověď: Ano - Ivanti má plán pro případnou práci zaměstnanců na dálku. Tak bude zajištěna dostupnost hladké a bezproblémové podpory pro naše zákazníky. Více informací o zdravotních a bezpečnostních plánech pro nepředvídatelné události získáte u svého zástupce Ivanti nebo na adrese [email protected].

Otázka: Jak bude zajištěna plynulá komunikace společnosti Ivanti s mou společností ohledně dopadu?

Odpověď: Celé naší zákaznické základně budou odeslány e-maily se změnami, které přímo ovlivní jakékoli obchodní potřeby.

Otázka: Na koho se mám obrátit s dotazy nebo obavami (jméno, e-mail, telefon)?

Odpověď: Kontaktujte svého zástupce Ivanti nebo pošlete e-mail na adresu [email protected], tento e-mail bude denně monitorován.

Otázka: Koho mám kontaktovat v případě eskalace?

Odpověď: Využívejte prosím informace uvedené v části Profil a Účet v Komunitě Ivanti. Můžete také volat na naši hlavní linku +1-888-253-6201, kde vás přesměrují na správnou osobu nebo tým, který vám pomůže s řešením.

Otázka: Jaká bude frekvence této komunikace?

Odpověď: Protože budou prováděny úpravy informací, přijatých k určitému datu, budete o těchto změnách informováni e-mailem prostřednictvím člena (členů) týmu uvedených v naší databázi. Aktualizace budou prezentovány na blogu společnosti Ivanti https://www.ivanti.com/blog.

Otázka: Co může má společnost poskytnout, aby vám pomohla při plánování a přípravě?

Odpověď: Vaše společnost by měla poskytnout vaše aktuální zvýšené zdravotní standardy a postupy zaměstnancům Ivanti, kteří navštíví vaše prostory. Chceme dodržovat vaše postupy a spolupracovat tak, abychom zachovali vaše zdravé pracovní prostředí.

Otázka: Budou kvůli koronaviru COVID-19 zrušeny nějaké akce Ivanti?

Odpověď: V oblastech nejvíce postižených koronavirem COVID-19 bylo přeloženo několik akcí Ivanti. Aktualizace všech akcí najdete na https://www.ivanti.cz/company/events. Aktuální informace o Interchange najdete na https://interchange.ivanti.com/.

Otázka: Plánuje se stále událost Ivanti Interchange?

S ohledem na nová doporučení od CDC pro shromáždění více než 50 osob, stav nouze v Nevadě a na oznámení uzavření MGM resortu rušíme náš Interchange a Partner Leadership Summit 2020.

Víme, že se jedná o akci, na kterou se naši zákazníci a partneři každý rok těší, jsme zklamaní z jejího zrušení. Usilovně jsme pracovali na nalezení řešení, které by vám nabídlo příležitost pokračovat ve vašem zvládnutí řešení Ivanti.

Na následujícím blogu odpovíme na nejčastější dotazy týkající se tohoto zrušení: https://www.ivanti.com/blog/ivanti-interchange-2020-cancelled

Otázka: Co mám dělat, abych se nenakazil/a virem?

Odpověď:Světová zdravotnická organizace doporučuje základní hygienické postupy jako je pravidelné mytí rukou a zakrývání úst a nosu při kašlání a kýchání. Dále doporučují:

  • Důkladně vařit maso a vejce
  • Vyhnout se blízkému kontaktu s lidmi se symptomy respiračního onemocnění, jako je kašlání a kýchání
  • Neplivat na veřejnosti
  • Ihned vyhledat lékařskou pomoc, pokud máte horečku, kašel a obtížně se vám dýchá
  • Vyhazovat kapesníky do uzavřeného koše ihned po použití
  • I když ruce nejsou viditelně špinavé, často je čistit přípravkem na ruce s obsahem alkoholu nebo mýdlem a vodou

Otázka: Má vaše společnost pandemický plán, který pokrývá a reaguje na události spojené s masovou absencí, jako je epidemie COVID-19?

Odpověď: Společnost Ivanti má plán, který reaguje na události jako je COVID-19. Většina produktů Ivanti tvoří software, naše technické/vývojářské, testovací & podpůrné týmy mají přístup ke všem našim obvyklým obchodním systémům i při práci z domova. To pomáhá minimalizovat dopad na naši každodenní obchodní praxi.

Otázka: Má vaše společnost, jako součást pandemického plánu, strategie obsahující přenos práce a možnosti pro práci z domova?

Odpověď: Ano - Ivanti má plán pro práci na dálku, který platí pro všechny zaměstnance dle potřeby. Tak bude zajištěna dostupnost hladké a bezproblémové podpory pro naše zákazníky. Více informací o zdravotních a bezpečnostních plánech pro nepředvídatelné události získáte u svého zástupce Ivanti nebo na adrese [email protected].

Otázka: Přijala vaše společnost opatření na zabránění šíření COVID-19?

Odpověď: Ivanti přijímá opatření k zajištění bezpečnosti a zdraví svých zaměstnanců. Všichni zaměstnanci jsou vyzváni, aby dodržovali pokyny Světové zdravotnické organizace (WHO). Zaměstnanci, kteří se z nějakého důvodu necítí dobře, mají zůstat doma. Další informace lze najít na našem blogu o koronaviru na této adrese: https://www.ivanti.com/blog/ivanti-events-and-covid-19-coronavirus-faqs.

Otázka: Byly ve vaší společnosti přijaty kroky k dočasné karanténě zaměstnanců, kteří mohli být vystaveni viru?

Odpověď: Zaměstnanci, kteří mohli být vystaveni koronaviru, byli požádáni, aby po dobu 14 dnů dodržovali samostatnou karanténu, a to v souladu s doporučeními CDC.

Otázka: Je v současné době nějaký dopad na některou z poboček?​

Odpověď: Ivanti podniklo kroky k zajištění bezpečnosti zaměstnanců. V důsledku toho budou všechny globální kanceláře Ivanti, kromě těch v Číně, uzavřeny až do odvolání.

Otázka: Byly přijaty kroky k určení potenciálních vlivů spojených s třetími stranami, které podporují vaše činnosti z perspektivy pandemie?

Odpověď: Společnost Ivanti nemůže mluvit za své partnery, ale byli jsme ujištěni, že podnikají obdobná opatření a stejně tak dodržují pokyny WHO.