Odezva na COVID-19

Bezpečnost a tělesná i duševní pohoda našich zaměstnanců, zákazníků a partnerů je pro nás ve společnosti Ivanti tou největší prioritou. Pozorně monitorujeme současnou situaci ohledně koronaviru (COVID-19) a budeme na těchto stránkách pravidelně aktualizovat informace. Společnost Ivanti se řídí doporučeními Světové zdravotní organizace a Centra pro kontrolu a prevenci nemocí a vyzývá každého, aby se podle nich také choval a dodržoval je.

Zákazníci společnosti Ivanti

Během toho všeho jsme tady pro vás
IT svět se mění díky novým výzvám, které se každý den objevují. Nejste sami, jsme tady, abychom pomohli. Navštivte Komunitu Ivanti, kde získáte nejnovější informace.

E-mail pro zákazníky — Náš závazek

11. březen 2020

Zdravíme všechny zákazníky Ivanti –

Děkujeme vám za neutuchající důvěru, kterou v nás a naše zaměstnance vkládáte po celém světě. V současném prostředí a měnící se situaci je pro nás všechny důležité mít dostatečné povědomí a být informováni, protože obchodujeme globálně napříč celým světem.

Protože se virus COVID-19 neustále šíří, společnost Ivanti činí některá opatření, aby zajistila, že naplno vyhoví potřebám svých zákazníků a aby udržela zdraví a bezpečnost svých zaměstnanců. Na celou situaci a její globální dopad jsme velmi citliví, proto monitorujeme aktuální informace od věrohodných zdravotnických organizací. Zatímco nemůžeme mít pod kontrolou, co se děje s koronavirem a jeho další prudké šíření, můžeme mít pod kontrolou, jak na to zareagujeme. Chceme proto znovu ujistit své zákazníky o tom, jaké kroky podnikáme, abychom naše lidi po celém světě udrželi v bezpečí, a že jsme připraveni udržovat konzistentní obchodní činnosti globálně.

Vedení z různých týmů po celém světě má pravidelné schůzky, aby zajistilo, že bude společnost připravena jednat podle toho, jak se situace vyvine. Ve společnost Ivanti také působí Bezpečnostní rada, která monitoruje a proaktivně řídí postupy a plány našich zaměstnanců/partnerů, aby nabídla zaměstnancům flexibilitu pracovat z domova. Cestovní omezení do všech oblastí s vysokým rizikem jsou na místě a zaměstnanci, kteří se nedávno vrátili z cest, mají povinnou 14denní karanténu.

Zaměstnanci, kteří žijí v infikovaných regionech byli požádáni, aby pracovali až do odvolání z domova. Podle potřeby jsou zaměstnanci, kteří vyžadují flexibilitu pracovat z domova, vybaveni nezbytnou technologií a přístupem, abychom zajistili udržení podnikání jako obvykle.

Protože se situace neustále vyvíjí, budeme pokračovat v hodnocení a aktualizaci našich podmínek přitom, jak se globální a lokální podmínky budou měnit. Mezitím zůstaneme zaměřeni na zajišťování bezpečnosti našich zaměstnanců a plnění potřeb našich klientů.

Všichni zaměstnanci byli vyzváni k tomu, aby co se týče práce a cestování dodržovali směrnice Centra pro kontrolu a prevenci nemocí (CDC) a Světové zdravotnické organizace (WHO).

Přiložené Často kladené otázky byly sestaveny tak, aby zodpověděly některé z vašich nejpalčivějších otázek ohledně připravenosti společnosti Ivanti na COVID-19.

Vaše podnikání je naše podnikání. Prosím buďte si jistí, že celý tým společnosti Ivanti se zavazuje k tomu, aby vám poskytoval neuvěřitelnou uživatelskou zkušenost a podpořil to, na co naši zákazníci spoléhají a co nyní a vždy očekávají.  

Pokud máte více otázek na pohotovostní plán společnosti Ivanti ohledně COVID-19, obraťte se prosím na svého zástupce Ivanti nebo pošlete e-mail na adresu [email protected]

S pozdravem,

Bezpečnostní tým Ivanti

Aktuální informace ohledně COVID-19 – Podívejte se na nejnovější informace a veřejná sdělení ohledně COVID-19

Společnost Ivanti je tady, aby vám pomohla

Jsme tady, abychom podpořili vás i vaši organizaci během této nejisté doby. Podívejte se na naše užitečné zdroje související s tím, jak navigovat prostředí IT se všemi změnami, které COVID-19 přináší.

Pět bezpečnostních priorit, které vzít v úvahu se vzdálenou pracovní sílou.

Když přijde na bezpečnost sítě, COVID-19 hýbe světem. Je pravděpodobné, že události budou mít trvalý vliv na to, jak organizace dělají svůj business. Přečtěte si těchto pět tipů od Phila Richardse, manažera bezpečnostní sítě Ivanti, o tom, jak udělat z bezpečnosti svou prioritu.

Karanténa kvůli koronaviru ve třídě

Co se stane, když se musí zavřít škola na delší časové období, protože byl někdo vystaven viru? Školský obvod musí zavést rázná opatření, aby zajistila, že bude přístup pro studenty bezpečný a omezený (kde je to nezbytné).

Správa služeb v této době široce rozšířené práce na dálku

Podívejte se na doporučení společnosti Ivanti pro vedoucí správy služeb, které vám pomůže připravit se na tolik rozšířenou práci na dálku a na to, jak udržet produktivitu zaměstnanců během této náročné doby. 

COVID-19: Zvláštní pokyny pro Endpoint Manager

Jste správce Endpoint Manager? Získejte praktické rady a návrhy od expertů EPM Ivanti v Komunitě Ivanti. 

Otázka: Jaká je aktuální situace ohledně koronaviru COVID-19?

Odpověď: Situace o aktuálním stavu epidemie se aktualizuje každý den. Doporučujeme navštívit stránku aktualit Světové zdravotnické organizace, kde najdete nejnovější informace.

Otázka: Kde najdu informace o stavu a šíření koronaviru COVID-19?

Odpověď: Doporučujeme navštívit stránku aktualit Světové zdravotnické organizace, kde najdete pravidelné aktualizace, novinky, rady cestovatelům a informace o osobní ochraně.

Otázka: Jak je společnost Ivanti postižena epidemií koronaviru?

Odpověď: Společnost Ivanti je přesvědčena o své schopnosti zachovat kvalitní služby po celou dobu. V zemích, ve kterých se virus COVID-19 vyskytl ve velké míře, byly přijaty postupy pro práci na dálku a plánuje se práce na dálku pro všechny podpůrné zaměstnance, pokud budou v zemích přijata karanténní opatření. Všichni zaměstnanci byli vyzváni k tomu, aby dodržovali pokyny Centra pro kontrolu a prevenci nemocí (CDC) s ohledem na práci a cestování.

Otázka: Jak epidemie koronaviru ovlivní dodavatelský řetězec Ivanti?

Odpověď: Dodavatelský řetězec Ivanti bude ovlivněn minimálně a společnost Ivanti je přesvědčena o své schopnosti zachovat kvalitní služby.

Otázka: Jak dopad na společnost Ivanti ovlivní mou společnost?

Odpověď: Všichni naši softwaroví a podpůrní technici mají možnosti pro dálkový vývoj, testování a podporu, aby se minimalizoval obchodní dopad na naše zákazníky nebo na podnikání společnosti Ivanti. Umožňujeme online školení vedené instruktorem namísto školení na místě.  Na dálku lze také provádět většinu konzultací a implementací produktu.

Otázka: Chystají se kroky k zajištění obchodní kontinuity v krátkém i dlouhém období?

Odpověď: Ano - Ivanti má plán pro případnou práci zaměstnanců na dálku. Tak bude zajištěna dostupnost hladké a bezproblémové podpory pro naše zákazníky. Více informací o zdravotních a bezpečnostních plánech pro nepředvídatelné události získáte u svého zástupce Ivanti nebo na adrese [email protected].

Otázka: Jak bude zajištěna plynulá komunikace společnosti Ivanti s mou společností ohledně dopadu?

Odpověď: Celé naší zákaznické základně budou odeslány e-maily se změnami, které přímo ovlivní jakékoli obchodní potřeby.

Otázka: Na koho se mám obrátit s dotazy nebo obavami (jméno, e-mail, telefon)?

Odpověď: Kontaktujte svého zástupce Ivanti nebo pošlete e-mail na adresu [email protected], tento e-mail bude denně monitorován.

Otázka: Koho mám kontaktovat v případě eskalace?

Odpověď: Využívejte prosím informace uvedené v části Profil a Účet v Komunitě Ivanti. Můžete také volat na naši hlavní linku +1-888-253-6201, kde vás přesměrují na správnou osobu nebo tým, který vám pomůže s řešením.

Otázka: Jaká bude frekvence této komunikace?

Odpověď: Protože budou prováděny úpravy informací, přijatých k určitému datu, budete o těchto změnách informováni e-mailem prostřednictvím člena (členů) týmu uvedených v naší databázi. Aktualizace budou prezentovány na blogu společnosti Ivanti https://www.ivanti.com/blog.

Otázka: Co může má společnost poskytnout, aby vám pomohla při plánování a přípravě?

Odpověď: Vaše společnost by měla poskytnout vaše aktuální zvýšené zdravotní standardy a postupy zaměstnancům Ivanti, kteří navštíví vaše prostory. Chceme dodržovat vaše postupy a spolupracovat tak, abychom zachovali vaše zdravé pracovní prostředí.

Otázka: Budou kvůli koronaviru COVID-19 zrušeny nějaké akce Ivanti?

Odpověď: V oblastech nejvíce postižených koronavirem COVID-19 bylo přeloženo několik akcí Ivanti. Aktualizace všech akcí najdete na https://www.ivanti.cz/company/events. Aktuální informace o Interchange najdete na https://interchange.ivanti.com/.

Otázka: Plánuje se stále událost Ivanti Interchange?

S ohledem na nová doporučení od CDC pro shromáždění více než 50 osob, stav nouze v Nevadě a na oznámení uzavření MGM resortu rušíme náš Interchange a Partner Leadership Summit 2020.

Víme, že se jedná o akci, na kterou se naši zákazníci a partneři každý rok těší, jsme zklamaní z jejího zrušení. Usilovně jsme pracovali na nalezení řešení, které by vám nabídlo příležitost pokračovat ve vašem zvládnutí řešení Ivanti.

Na následujícím blogu odpovíme na nejčastější dotazy týkající se tohoto zrušení: https://www.ivanti.com/blog/ivanti-interchange-2020-cancelled

Otázka: Co mám dělat, abych se nenakazil/a virem?

Odpověď:Světová zdravotnická organizace doporučuje základní hygienické postupy jako je pravidelné mytí rukou a zakrývání úst a nosu při kašlání a kýchání. Dále doporučují:

  • Důkladně vařit maso a vejce
  • Vyhnout se blízkému kontaktu s lidmi se symptomy respiračního onemocnění, jako je kašlání a kýchání
  • Neplivat na veřejnosti
  • Ihned vyhledat lékařskou pomoc, pokud máte horečku, kašel a obtížně se vám dýchá
  • Vyhazovat kapesníky do uzavřeného koše ihned po použití
  • I když ruce nejsou viditelně špinavé, často je čistit přípravkem na ruce s obsahem alkoholu nebo mýdlem a vodou

Otázka: Má vaše společnost pandemický plán, který pokrývá a reaguje na události spojené s masovou absencí, jako je epidemie COVID-19?

Odpověď: Společnost Ivanti má plán, který reaguje na události jako je COVID-19. Většina produktů Ivanti tvoří software, naše technické/vývojářské, testovací & podpůrné týmy mají přístup ke všem našim obvyklým obchodním systémům i při práci z domova. To pomáhá minimalizovat dopad na naši každodenní obchodní praxi.

Otázka: Má vaše společnost, jako součást pandemického plánu, strategie obsahující přenos práce a možnosti pro práci z domova?

Odpověď: Ano - Ivanti má plán pro práci na dálku, který platí pro všechny zaměstnance dle potřeby. Tak bude zajištěna dostupnost hladké a bezproblémové podpory pro naše zákazníky. Více informací o zdravotních a bezpečnostních plánech pro nepředvídatelné události získáte u svého zástupce Ivanti nebo na adrese [email protected].

Otázka: Přijala vaše společnost opatření na zabránění šíření COVID-19?

Odpověď: Ivanti přijímá opatření k zajištění bezpečnosti a zdraví svých zaměstnanců. Všichni zaměstnanci jsou vyzváni, aby dodržovali pokyny Světové zdravotnické organizace (WHO). Zaměstnanci, kteří se z nějakého důvodu necítí dobře, mají zůstat doma. Další informace lze najít na našem blogu o koronaviru na této adrese: https://www.ivanti.com/blog/ivanti-events-and-covid-19-coronavirus-faqs.

Otázka: Byly ve vaší společnosti přijaty kroky k dočasné karanténě zaměstnanců, kteří mohli být vystaveni viru?

Odpověď: Zaměstnanci, kteří mohli být vystaveni koronaviru, byli požádáni, aby po dobu 14 dnů dodržovali samostatnou karanténu, a to v souladu s doporučeními CDC.

Otázka: Je v současné době nějaký dopad na některou z poboček?​

Odpověď: Ivanti podniklo kroky k zajištění bezpečnosti zaměstnanců. V důsledku toho budou všechny globální kanceláře Ivanti, kromě těch v Číně, uzavřeny až do odvolání.

Otázka: Byly přijaty kroky k určení potenciálních vlivů spojených s třetími stranami, které podporují vaše činnosti z perspektivy pandemie?

Odpověď: Společnost Ivanti nemůže mluvit za své partnery, ale byli jsme ujištěni, že podnikají obdobná opatření a stejně tak dodržují pokyny WHO.