Výjimečná zaměstnanecká zkušenost začíná u IT

V dobách, kdy se technologie prolínají každým okamžikem pracovního dne, je IT zodpovědné za zaměstnaneckou zkušenost stejně jako HR. Posilte koncové uživatele a umožněte IT týmu chytré využití umělé inteligence a automatizace.

Existuje tlak

Nejedná se o pouhou optimalizaci poskytování služeb. Procházíme obdobím Velké výpovědi, kdy řada společností konečně vnímá zaměstnaneckou zkušenost jako hnací sílu svého podnikání a IT je pod tlakem ji zajistit.

Produktivní zkušenost

V Everywhere Workplace musí IT zajistit, aby zaměstnanci byli produktivní, ať už pracují kdekoli.

Zkušenost v kontextu

Zaměstnanci očekávají bezproblémový přístup k nástrojům napříč všemi svými zařízeními, stejně jako k aplikacím, které využívají v osobním životě a také přístup k nepřetržité podpoře.

Bezpečná zkušenost

Zaměstnanci chtějí pohodlí při používání jakéhokoli zařízení, firemního i osobního, zatímco IT zajišťuje jejich bezpečnost.

Je na čase, aby IT napnulo síly.

IT hraje zásadní roli ve spokojenosti a udržení zaměstnanců.

Udělejte více. Dobijte IT.

S výjimečnou zaměstnaneckou zkušeností, která vás povede jako hvězda, a chytrým nasazením automatizace může váš IT tým udělat více.

Vytvářejte lepší zkušenosti.

Zajistěte vynikající zkušenost od prvního dne zaměstnance, ať už se pracuje v kanceláři, na dálku nebo v hybridním režimu. Poskytujte konzistentní IT a LOB služby v celém podniku a ukažte, že IT je spolehlivým a důvěryhodným partnerem.

Zrychlete reakce a proaktivost řešení.

Vyřešte problémy dříve, než si jich zaměstnanci vůbec všimnou, zejména opakující se nebo každodenní úkoly, jako jsou opravy výkonu prohlížeče. A u problémů, které se neopraví samy využijte automatizaci, jako jsou virtuální asistenti nebo automatická doporučení k urychlení řešení a zrychlení reakce IT.

Optimalizujte náklady a zdroje.

Dokažte více s méně. Samoopravení nejen zrychluje reakce, ale také snižuje náklady, protože lépe využívá zdroje. Udržujte si přehled pomocí sofistikovaných přehledů a ovládacích panelů.

Zviditelněte rizika

Chápejte a snižujte vystavení se rizikům – bez negativního dopadu na zaměstnaneckou zkušenost. Proaktivně spravujte rizika a zajistěte dodržování předpisů, aniž by došlo k narušení produktivity z důvodu bezpečnosti.

Posuňte se vlevo, posuňte střelku na zkušenost

Pohyb „posunutí vlevo“ snižuje množství zásahů a specializaci, která je potřebná k řešení incidentu. Vrcholný cíl: odhalit a vyřešit problémy, dříve než se do řešení bude muset zapojit jakákoli osoba, ať už koncový uživatel nebo IT.

Spolu s postupným posunem doleva a přechodem z tradičního helpdesku na automatizovaný systém rozšířené správy služeb a proaktivnější řešení problémů prostřednictvím automatizace, zlepšíte kvalitu služeb a získáte nadstandardní recenze od zaměstnanců – včetně analytiků IT, kteří konečně přestanou plýtvat časem při ručním resetování hesel.

Pohyb po křivce směrem vzhůru dokáže více, než jen spokojenost zaměstnanců. Spokojenost zaměstnanců má přímý dopad na produktivitu i udržení zaměstnanců, takže posílíte i základní úroveň.

Kde jste na křivce zaměstnanecké spokojenosti vy?

A ještě důležitější – jak se dostanete na následující úroveň?

Víte proč. Více co. Víte jak?

Řešení správy služeb

Zajistěte úžasnou zaměstnaneckou zkušenost a firemní výsledky

Řešení sjednocené správy koncových bodů (UEM)

Spravujte a poskytujte optimální uživatelskou zkušenost na všech typech zařízení a všude.

Řešení zabezpečení

Chraňte svoji firmu nejvyšší možnou bariérou proti hrozbám.

Ivanti Neurons

Posilte svůj tým a vyřešte silniční zátarasy, dříve než se k nim dostanete.

Nemusíme rušit koncového uživatele ani zasahovat do jeho dne. Poskytujeme mu lepší kvalitu života. Na to jsme jako komunitní banka hrdí – chceme zaměstnancům a zákazníkům poskytovat takový komunitní zážitek. Doufáme, že tohoto cíle dosáhneme pro sebe a pro všechny ostatní.

Udělejte další krok

Podívejte se, jak automatizace může zlepšit poskytování služeb, vrátit čas vašemu týmu a zajistit, že vás zaměstnanci budou milovat.