Enterprise Service Management Lepší přehled. Lepší výsledky pro vaše IT, uživatele a celou organizaci.

Gartner ITSM MQ

Přečtěte si nejnovější zprávu Magic Quadrant společnosti Gartner IT Service Management.

ITSM & ITAM

5 příkladů, proč jsou ITSM a ITAM lepší spolu

Automatizace nad rámec IT

Naučte se, jak pomoci ostatním oddělením, například HR, zlepšit poskytování obchodních služeb.
Jasně vidím, že jsme zakoupili velmi výkonný a konfigurovatelný nástroj. Dostupné procesy jsou dobře zmapované s našimi návrhy implementace.
John IrelandDirector of Customer Service

Vylepšete své servisní zkušenosti v oblasti IT i mimo něj

Automatizujte IT a obchodní procesy včetně požadavků, problémů, změn a správy aktiv pomocí moderního všesměrového samoobslužného doručování. Získejte více informací o činnostech, službách a všech podkladových aktivech pro nalezení oblastí pro zlepšení a příležitosti k optimalizaci nákladů pro IT a další oddělení.

Lepší servisní zkušenosti a výsledky

Vylepšete své servisní zážitky. Dosáhněte lepších výsledků v oblasti IT, lidských zdrojů a celého podnikání.

Podpořte rychlý růst, složitost a vícegenerační pracovní sílu prostřednictvím hyper-automatizace, abyste aktivně, předvídatelně a nepřetržitě zajišťovali samo-léčení, samo-zabezpečení a samoobsluhu pro koncové uživatele.

Další informace

Automatizujte procesy softwarových požadavků a spojte manuální úkoly.

Další informace

Automatizujte a transformujte správu služeb pro oddělení, která nejsou zaměřená na IT, včetně správy služeb HR.

Další informace

Spravujte a optimalizujte IT aktiva od kolébky po hrob s zvyšte výkon při snížení nákladů.

Další informace

Standardizujte procesy, pracovní postupy a akce pro efektivnější a účinnější plnění úkolů.

Další informace

Získejte maximum ze softwarových a hardwarových prostředků ve své organizaci.

Další informace