SAMOOBSLUŽNÁ FUNKCE ITSMServisní podpora, která je vždy otevřená
VYLEPŠENÉ SLUŽBY
Přečtěte si, jak QUT dramaticky vylepšila poskytování svých služeb
Poznejte 5 způsobů, jak zmodernizovat činnost vašich IT služeb.

Zde je nápověda
Umožňuje, aby si uživatelé pomohli sami
Umožněte vnitřním a vnějším uživatelům podávat a sledovat žádosti prostřednictvím samoobslužných nástrojů na webu tím, že zpřístupníte servisní podporu pro zákazníky 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Snadná integrace do firemních webových stránek nebo portálu zaměstnavatele s plnou mobilní podporou znamená, že uživatelé budou vždy vědět, kde najít služby, které budou potřebovat: kdykoli, kdekoli.


Samoobslužná funkce Ivanti umožňuje uživatelům snadné vkládání servisních zásahů; někteří lidé nechtějí volat servisní podporu.
Carmela HoSprávce servisní podpory