Automatizace hlasu ITSM

Vylepšete svou zkušenost s voláním

Modernizace ITSM

Poznejte 5 způsobů, jak zmodernizovat činnost vašich IT služeb.

Podívejte se, jak můžete přinést lepší zkušenosti s voláním.

Buďte více efektivní.

Podívejte se, jak podpořit a adaptovat vyšší hodnotu
Chytrý přístup

Vyřešte více problémů na první zavolání

Ivanti Service Manager integruje stávající infrastrukturu telefonu s prostředím IT servisní podpory pro přesměrovávání hovorů, integrovanou hlasovou odezvu, samoobslužnou hlasovou funkci, vyskakování oken a funkčnost správy volání. Umožněte svému IT servisnímu týmu hlasovou automatizaci pro větší spokojenost uživatelů s větší mírou řešení na první zavolání a lepší nakládání s hovorem.

Chceme také integrovat systém s naším telefonním systémem, abychom mohli zasahovat mimo normální pracovní hodiny.
Jan WindelsProjektový manažer

Moderní ITSM na dnešek a zítřek

Automatizované poskytování služeb pro IT i mimo IT