SPRÁVA INCIDENTŮ ITSMRychlejší řešení incidentů a pomoc uživatelům s návratem k práci

ZLEPŠETE VÝKON

Přináší strategičtější hodnotu z řešení ITSM.

Přečtěte si zprávu o maximalizaci efektivity díky automatizaci služeb.

LEPŠÍ ZÁKAZNICKÁ SLUŽBA

Jak to udělala Priory Group

Ušetřete vzácné sekundy

Spravujte incidenty rychleji a zvyšte produktivitu

Ivanti Service Manager umožňuje snadné zachycení, identifikaci a reakci na problémy a servisní požadavky napříč organizací díky efektivní správě poruch/řešení—včetně správy incidentů a úloh a řešení problémů. Vylepšete svůj plán reakce na incident automatickými incidenčními procesy a komunikacemi, které vám pomohou rychle vyhodnotit a obnovit servisní činnosti a vyřešit IT problémy. Analyzujte incidenty od shora dolů, abyste pochopili výkonnost servisní podpory.

Přesun k Ivanti v cloudu nám uspořil ohromné množství času.
Jeanna ReedyManažer informačních technologií, Uživatelská podpora

MODERNÍ ITSM NA DNEŠEK A ZÍTŘEK

Automatizované poskytování služeb pro IT i mimo IT