SPRÁVA ZNALOSTÍ ITSMZnalost je síla IT a uživatelů

Moderní ITSM

5 způsobů jak modernizovat provoz IT služeb.

Podívejte se na zprávu o budoucnosti ITSM.

VYLEPŠENÉ SLUŽBY

Přečtěte si, jak QUT dramaticky vylepšila poskytování svých služeb

Okamžitá inteligence

Chytřejší IT, chytřejší uživatelé, chytřejší obchodní uživatelé

Ivanti Service Manager umožňuje shromažďovat, analyzovat, ukládat a sdílet znalosti a informace jak pro servisní podporu IT, tak pro uživatele. Poskytuje automatické porovnání znalostí za účelem vytvoření incidentů a asistence při řešení všech dříve známých problémů. Poskytujte zpětnou vazbu k článkům a vytvoří se toky práce schválení článku plné znalostí.

Získávání znalostí je doživotní úsilí.
Wendell BobstAsistent viceprezidenta, Zákaznické IT služby

MODERNÍ ITSM NA DNEŠEK A ZÍTŘEK

Automatizované poskytování služeb pro IT i mimo IT