SPRÁVA PROBLÉMŮ ITSMProaktivně chrání vaši produktivitu

ZPRÁVA GARTNER

Magický kvadrant společnosti Gartner pro nástroje ITSM.

Přečtěte si zprávu o maximalizaci efektivity díky automatizaci služeb.

LEPŠÍ ZÁKAZNICKÁ SLUŽBA

Jak to udělala Priory Group

Rozvíjející se správa služeb

Nyní můžete řešit problémy rychleji

S Ivanti Service Manager můžete proaktivně opravovat nebo minimalizovat obchodní dopady. Rychle určit kořenové příčiny zaměřením se na známé problémy a analýzu incidentů a dalších dat pro identifikaci trendů. Najít zdroj problémů a umožnit servisní podpoře rychlou nápravu problémů na základě vztahů, procesů a viditelnosti.

Naše partnerství s Ivanti bude hrát důležitou roli, chceme-li udržet tisíce IT uživatelů v provozu a chceme-li mít spokojené IT týmy.
John Irelandmanažer strategických služeb

MODERNÍ ITSM NA DNEŠEK A ZÍTŘEK

Automatizované poskytování služeb pro IT i mimo IT