SAMOOBSLUŽNÁ FUNKCE ITSMServisní podpora, která je vždy otevřená

VYLEPŠENÉ SLUŽBY

Přečtěte si, jak QUT dramaticky vylepšila poskytování svých služeb

Poznejte 5 způsobů, jak zmodernizovat činnost vašich IT služeb.

Analytická zpráva

Podívejte se na zprávu o budoucnosti ITSM.

Zde je nápověda

Umožňuje, aby si uživatelé pomohli sami

Umožněte vnitřním a vnějším uživatelům podávat a sledovat žádosti prostřednictvím samoobslužných nástrojů na webu tím, že zpřístupníte servisní podporu pro zákazníky 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Snadná integrace do firemních webových stránek nebo portálu zaměstnavatele s plnou mobilní podporou znamená, že uživatelé budou vždy vědět, kde najít služby, které budou potřebovat: kdykoli, kdekoli.

Samoobslužná funkce Ivanti umožňuje uživatelům snadné vkládání servisních zásahů; někteří lidé nechtějí volat servisní podporu.
Carmela HoSprávce servisní podpory

MODERNÍ ITSM NA DNEŠEK A ZÍTŘEK

Automatizované poskytování služeb pro IT i mimo IT