SPRÁVA ÚROVNĚ SLUŽEB ITSMStále převyšujte požadavky SLA

BUDOUCNOST ITSM

Podívejte se na zprávu o budoucnosti ITSM.

Poznejte 5 způsobů, jak zmodernizovat činnost vašich IT služeb.

MAXIMALIZUJTE SPOLEHLIVOST

Přečtěte si tuto zprávu o tom, jak maximalizovat IT spolehlivost prostřednictvím automatizace služeb.

Ohromte své uživatele

Podívejte se, jak můžete prudce stoupnout nad očekávání zákazníka

Ivanti Service Manager poskytuje konzolu centrální správy k navrhování, vytváření a monitorování dohod o službách po celou dobu jejich životního cyklu. Spravujte související aktivity a komunikaci, aby týmy mohly fungovat, pokud služby nesplní stanovené cíle, abyste snížili náklady na jejich dodržování, zatímco zvýšíte kvalitu služeb. Zvýšit uspokojení zákazníka a spravovat náklady na základě analýzy SLM pro přesnější definici a naplnění očekávání uživatelů.

Naši uživatelé milují nový systém Ivanti. Manažerům se líbí, že mohou mít potřebné informace ve snadno použitelných panelech a zprávách.
Candice PeacockManažer IT servisní podpory

MODERNÍ ITSM NA DNEŠEK A ZÍTŘEK

Automatizované poskytování služeb pro IT i mimo IT