Průzkum ITSMPoznejte své uživatele lépe, abyste jim mohli lépe sloužit

LEPŠÍ ZÁKAZNICKÁ SLUŽBA

Jak to udělala Priory Group

Podívejte se na zprávu o budoucnosti ITSM.

ZPRÁVA GARTNER

Kritické schopnosti Gartner pro ITSSM.

Získejte okamžitou zpětnou vazbu

Nyní je snadné zjistit, co uživatelé chtějí

Pochopíte, jak je vnímáno vaše IT a další týmy a identifikujete příležitosti ke zlepšení. Sledujte odezvy uživatelů na jednotlivá témata nebo změřte celkovou spokojenost zákazníků a uživatelů rychlým vytvořením a realizováním průzkumů. Odpovědi lze propojit na servisní záznamy a vytvořit papírovou cestu, což pomůže analyzovat problémy a identifikovat oblasti budoucího růstu spokojenosti zákazníků.

Průzkumy nás posunují dál tím, že nám dávají příležitost pochopit klienty, kteří neodpovídali pozitivně. Můžeme je využít a sbírat zpětnou vazbu ohledně zlepšení podpory.
Scott TaylorManažer technických služeb

MODERNÍ ITSM NA DNEŠEK A ZÍTŘEK

Automatizované poskytování služeb pro IT i mimo IT