Správa podnikových služeb od HeatVylepšete poskytování podnikatelských služeb u dalších oddělení

ZNAMENITÉ ZÁKAZNICKÉ SLUŽBY

Přečtěte si, jak vylepšit uživatelskou zkušenost

Poznejte 5 způsobů, jak zmodernizovat činnost vašich IT služeb.

ÚSPĚCH ZÁKAZNÍKA

Poznejte, jak se společnost SCL Health vylepšila v poskytování služeb.

Stále zápasí jiná oddělení s manuálními procesy?

Zrovna jako v IT oddělení nabízí mnoho podnikových oddělení služby a zdroje, které lze vytvářet, vyžadovat nebo aktualizovat. Často je poskytování těchto služeb omezeno mnoha manuálními kroky, obtížností propojit všechny kroky a nedostatkem transparentnosti k jejich stavu.

Výzvou je, že manuální model již není pro zaměstnance a zákazníky, kteří očekávají od služeb vysokou úroveň konzistence a kvality společně s angažovanou digitální zkušeností, akceptovatelný.

Efektivní poskytování služeb u všech podnikových týmů

Vaše IT oddělení má dobrou pozici pro zavedení automatizace služeb a nabídek dalších oddělení. Staňte se jejich partnerem a využívejte své ITSM nástroje a postupy k rozvoji a poskytování nových inovativních služeb. Podívejte se, jak vám společnost Ivanti může pomoci zlepšit poskytování služeb mimo oblast IT pomocí našeho softwaru pro správu IT služeb.

Další oddělení
Lidské zdroje nebo Správa majetku jsou jen jedním startovacím bodem. Jiná oddělení mohou navrhovat a automatizovat koncové procesy, aby se spojily s lidmi, kteří potřebují a vyžadují jejich služby. Zjednodušujte, automatizujte a zefektivňujte rutinní aktivity a přitom poskytujte moderní samoobslužnou zkušenost.
Správa majetku
Podniky a organizace očekávají od svých týmů spravujících majetek, že budou poskytovat služby jako řízení stěhování, objednávky opravářských prací, preventivní údržbu a všeobecnou správu budov. Nyní si tyto požadavky na služby jednoduše vytvoříte a dodáte je do katalogu služeb od Ivanti.
Zákaznické služby
Poskytovat skvělé služby a podporu zákazníkům je stále těžší a nákladnější. Získejte vyšší úroveň efektivity spolu s automatizací a vylepšete spolupráci se zákazníky a jejich zapojení včetně využití plné sady hlasových možností.
Lidské zdroje
Mnoho oddělení pro lidské zdroje používá v současné době k poskytování služeb, jako je přijímání a propouštění zaměstnanců, aktualizace údajů o zaměstnancích, poskytování benefitů, vydávání výplatních listin a provádění administrativní činnosti, manuální nástroje. Zefektivněte s Ivanti platformu automatizace služeb a buďte výkonnější.

Automatizované poskytování služeb pro oddělení mimo IT oblast.

Moderní zkušenost poskytování služeb nemusí být omezena pouze na oblast IT. Všechna podniková oddělení se musejí stát efektivnějšími a proaktivnějšími tím, že přemění manuální proces v současné době řízený účelovými e-maily, zastaralými tabulkovými procesory nebo papírovými dokumenty. Chodí k vám jiná oddělení, aby se dozvěděla, jak jste zlepšili poskytování vašich služeb? Vaše IT týmy mohou pomoci tím, že budou využívat řešení Ivanti Service Manager k automatizaci a zefektivnění opakovaných úloh, zatímco zvýší spokojenost uživatele díky tomu, že budete mít více samoobslužných příležitostí napříč mnoha kanály.

Service Manager
Moderní správa služeb
Xtraction
Podávání zpráv a panely

Rychlé a efektivní poskytování služeb mimo IT

Řešení Ivanti jsou určena k tomu, aby vám pomohla zlepšit zkušenost s poskytováním služeb a jejich kvalitu, zatímco vám dodají základ pro probíhající inovaci.

Vylepšené samoobslužné funkce

Poskytněte angažovanou zkušenost, kterou nyní uživatelé očekávají u vylepšených samoobslužných funkcí, vyhledávání znalostí, svépomoci a sociální spolupráce kdykoli a kdekoli.

Zefektivněné procesy

Usnadněte nejenom automatizované úlohy a toky práce v rámci podnikové jednotky, ale také napříč ostatními podnikovými jednotkami za účelem zefektivnění koncových procesů.

Vylepšená inovace

Používejte automatizační a integrační schopnosti ke zvýšení efektivity rozvíjením nových procesů a toků práce, které podpoří digitální transformaci napříč podnikovými jednotkami.

Vylepšená kvalita

Odstraňte potenciál pro chyby standardizací sady schválených procesů, toků práce a činností pro efektivnější a výkonnější poskytování služeb.

Větší spokojenost zákazníka

Splňte očekávání zákazníka odstraněním zbytečných manuálních a často opakovaných interakcí, zatímco poskytnete vyšší konzistenci a náhled do žádostí.

Zvýšená produktivita

Eliminujte opakované a manuální úlohy pomocí automatizace toku práce a uvolněte svůj tým, aby se mohl více zaměřit na důležitější úkoly.

JEN JEDNO KLIKNUTÍ A

POTĚŠÍTE SVÉ OBCHODNÍ KLIENTY