
E-kniha zdarma
Znamenité zákaznické služby
Stále zápasí jiná oddělení s manuálními procesy?
Zrovna jako v IT oddělení nabízí mnoho podnikových oddělení služby a zdroje, které lze vytvářet, vyžadovat nebo aktualizovat. Často je poskytování těchto služeb omezeno mnoha manuálními kroky, obtížností propojit všechny kroky a nedostatkem transparentnosti k jejich stavu.
Výzvou je, že manuální model již není pro zaměstnance a zákazníky, kteří očekávají od služeb vysokou úroveň konzistence a kvality společně s angažovanou digitální zkušeností, akceptovatelný.

Efektivní poskytování služeb u všech podnikových týmů
Vaše IT oddělení má dobrou pozici pro zavedení automatizace služeb a nabídek dalších oddělení. Staňte se jejich partnerem a využívejte své ITSM nástroje a postupy k rozvoji a poskytování nových inovativních služeb. Podívejte se, jak vám společnost Ivanti může pomoci zlepšit poskytování služeb mimo oblast IT pomocí našeho softwaru pro správu IT služeb.
Lidské zdroje
Zákaznické služby
Správa majetku
Další oddělení
Automatizované poskytování služeb pro oddělení mimo IT oblast.
Moderní zkušenost poskytování služeb nemusí být omezena pouze na oblast IT. Všechna podniková oddělení se musejí stát efektivnějšími a proaktivnějšími tím, že přemění manuální proces v současné době řízený účelovými e-maily, zastaralými tabulkovými procesory nebo papírovými dokumenty. Chodí k vám jiná oddělení, aby se dozvěděla, jak jste zlepšili poskytování vašich služeb? Vaše IT týmy mohou pomoci tím, že budou využívat řešení Ivanti Service Manager k automatizaci a zefektivnění opakovaných úloh, zatímco zvýší spokojenost uživatele díky tomu, že budete mít více samoobslužných příležitostí napříč mnoha kanály.
Ivanti Neurons for ITSM
Xtraction
Rychlé a efektivní poskytování služeb mimo IT
Řešení Ivanti jsou určena k tomu, aby vám pomohla zlepšit zkušenost s poskytováním služeb a jejich kvalitu, zatímco vám dodají základ pro probíhající inovaci.
Zvýšená produktivita
Eliminujte opakované a manuální úlohy pomocí automatizace toku práce a uvolněte svůj tým, aby se mohl více zaměřit na důležitější úkoly.
Větší spokojenost zákazníka
Splňte očekávání zákazníka odstraněním zbytečných manuálních a často opakovaných interakcí, zatímco poskytnete vyšší konzistenci a náhled do žádostí.
Vylepšená kvalita
Odstraňte potenciál pro chyby standardizací sady schválených procesů, toků práce a činností pro efektivnější a výkonnější poskytování služeb.
Vylepšená inovace
Používejte automatizační a integrační schopnosti ke zvýšení efektivity rozvíjením nových procesů a toků práce, které podpoří digitální transformaci napříč podnikovými jednotkami.
Zefektivněné procesy
Usnadněte nejenom automatizované úlohy a toky práce v rámci podnikové jednotky, ale také napříč ostatními podnikovými jednotkami za účelem zefektivnění koncových procesů.
Vylepšené samoobslužné funkce
Poskytněte angažovanou zkušenost, kterou nyní uživatelé očekávají u vylepšených samoobslužných funkcí, vyhledávání znalostí, svépomoci a sociální spolupráce kdykoli a kdekoli.