Vaše IT oddělení má dobrou pozici pro zavedení automatizace služeb a nabídek dalších oddělení. Staňte se jejich partnerem a využívejte své ITSM nástroje a postupy k rozvoji a poskytování nových inovativních služeb. Podívejte se, jak vám společnost Ivanti může pomoci zlepšit poskytování služeb mimo oblast IT pomocí našeho softwaru pro správu IT služeb.
Správa podnikových služeb od HeatVylepšete poskytování podnikatelských služeb u dalších oddělení
Poznejte 5 způsobů, jak zmodernizovat činnost vašich IT služeb.

ÚSPĚCH ZÁKAZNÍKA
Poznejte, jak se společnost SCL Health vylepšila v poskytování služeb.
Stále zápasí jiná oddělení s manuálními procesy?
Zrovna jako v IT oddělení nabízí mnoho podnikových oddělení služby a zdroje, které lze vytvářet, vyžadovat nebo aktualizovat. Často je poskytování těchto služeb omezeno mnoha manuálními kroky, obtížností propojit všechny kroky a nedostatkem transparentnosti k jejich stavu.
Výzvou je, že manuální model již není pro zaměstnance a zákazníky, kteří očekávají od služeb vysokou úroveň konzistence a kvality společně s angažovanou digitální zkušeností, akceptovatelný.

Efektivní poskytování služeb u všech podnikových týmů
Další oddělení
Správa majetku
Zákaznické služby
Lidské zdroje
Automatizované poskytování služeb pro oddělení mimo IT oblast.
Moderní zkušenost poskytování služeb nemusí být omezena pouze na oblast IT. Všechna podniková oddělení se musejí stát efektivnějšími a proaktivnějšími tím, že přemění manuální proces v současné době řízený účelovými e-maily, zastaralými tabulkovými procesory nebo papírovými dokumenty. Chodí k vám jiná oddělení, aby se dozvěděla, jak jste zlepšili poskytování vašich služeb? Vaše IT týmy mohou pomoci tím, že budou využívat řešení Ivanti Service Manager k automatizaci a zefektivnění opakovaných úloh, zatímco zvýší spokojenost uživatele díky tomu, že budete mít více samoobslužných příležitostí napříč mnoha kanály.