POTŘEBUJIzlepšit poskytování IT služeb.

POTŘEBUJETE DŮKAZ?

Skvěle! Jaký obrovský rozdíl může udělat pár změn ve vaší organizaci.
Poučte se z neštěstí druhých. Vyhněte se těmto pěti chybám ITSM.

SLEDUJTE

Ulehčete svým klientů získání toho, co chtějí, kde to chtějí a kdy to chtějí.

Nenaplňujete servisní potřeby vaší organizace?

Poskytování služeb, které očekává vaše organizace, je obtížné, jestliže pracujete se servisními nástroji a procesy, které byly pravděpodobně vytvořeny před úsvitem internetu. Vaši šťastní koncoví uživatelé očekávají přístup k moderním IT zkušenostem 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Mezitím váš ředitel chce nové IT služby, které podpoří iniciativy jako je digitální transformace . Problém je, že vy jste příliš zaneprázdnění řešením problémů při podpoře zastaralého IT -- a to zabíjí důvěru, kterou ve vaše služby vkládají vaši klienti. 

Rychlé a efektivní poskytování služeb

Je čas začít poskytovat služby a zkušenosti, ke kterým hrdě připojíte své jméno, s poskytováním služeb, které odpovídají potřebám vaší organizace. Podívejte se, jak vám Ivanti může pomoci v lepším poskytování IT služeb.

Omezení opakujících se úkolů
Omezte otravné opakující se úkoly (jako je resetování hesel) a uvolněte svůj tým, aby se mohl zaměřit na důležitější úkoly.
Sledování postupu
Sledujte výkon ITSM pro trvalé zlepšování služeb a plánování budoucích zdrojů.
Organizace automatizace procesu
Využívejte automatizace ve všech procesech a systémech a zjistěte, jak rychleji můžete poskytovat služby.
Integrace systémů a dat
Integrujte IT systémy a data, abyste získali přehled a nástroje potřebné k včasnému poskytování služeb.
IT Samoobsluha
Poskytuje jedinečnou zkušenost, kdy uživatelé mohou hledat a požadovat schválené služby, na které mají nárok.
Zefektivnění procesů
Zařaďte nejlepší praktické postupy, toky práce a činnosti pro efektivnější a užitečnější poskytování služeb.

Poskytování služeb tak, jak bylo zamýšleno

Potřebujete jednoduché řešení správy IT služeb, abyste mohli naplnit potřeby jejich poskytování. Takže chcete svým uživatelům poskytnout samoobslužné služby? Automatizovat opakující se činnosti a přijímat konzistentní procesy, které odhalí nejvhodnější kroky, které je třeba udělat? Přidat panelové podávání zpráv pro získání většího náhledu? Ivanti kombinuje tyto možnosti zlepšení poskytování služeb od prvního dne.

Service Desk
Moderní správa IT služeb
Xtraction
Podávání zpráv a panely
Password Central
Automatizované řešení pro hesla

Proč se spokojit s dobrým, když můžete mít skvělé

Řešení Ivanti je navrženo tak, aby trvale přinášelo spolehlivé služby, se všemi funkcemi, které jste kdy potřebovali.

Samostatná obnova hesla

Poskytněte uživatelům zabezpečený přístup k více možnostem obnovy hesla, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, včetně online přístupu, PIN tlačítkového telefonu, rozpoznání hlasu, textových SMS zpráv a dokonce biometrickému přístupu.

Panely v reálném čase

Snadné vytvoření zpráv a panelů z vašich dat správy služeb v Xtraction. Ponořte se hlouběji a filtrujte body zájmu, abyste mohli získat potřebný náhled, který potřebujete k provádění činností a zlepšení poskytování služeb .

Snadná integrace

Snadná integrace s dalšími řešeními Ivanti pro distribuci a odhalení software a sestavení soupisu majetku pro služby, které poskytuje váš tým.

Workspaces pro koncové uživatele

Základní uživatelská zkušenost pro koncové uživatele. Workspaces má jednoduché a krásné rozhraní, do kterého se mohou uživatelé přihlásit nebo ve kterém mohou řešit své vlastní problémy, sledovat informace o IT nebo hledat a vyžadovat služby.

Předem určený startovní bod

Šablony, procesy, zprávy, integrační propojení a další -- vše je připraveno na to, abyste mohli rychle začít

Jádro procesu

Zlepšení bez námahy. Následujte stejný tok práce se správnými daty a činnostmi na základě stavu procesu. Obsahuje procesy připravené k použití, včetně správy požadavků.

JEN JEDNO KLIKNUTÍ A

POTĚŠÍTE SVÉ KLIENTY