Potřebuji...

zlepšit poskytování IT služeb.

Oxford to udělal

Univerzita v Oxfordu zlepšila a zefektivnila své činnosti.
Zjistěte Jak

Problémy s ITSM?

Poučte se z neštěstí druhých. Vyhněte se těmto pěti chybám ITSM.
Přečtěte Si Blog

Potřebujete důkaz?

Skvěle! Jaký obrovský rozdíl může udělat pár změn ve vaší organizaci.
Podívejte Se

ITSM v cloudu

Nenaplňujete servisní potřeby vaší organizace?

Poskytování služeb, které očekává vaše organizace, je obtížné, jestliže pracujete se servisními nástroji a procesy, které byly pravděpodobně vytvořeny před úsvitem internetu. Vaši šťastní koncoví uživatelé očekávají přístup k moderním IT zkušenostem 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Mezitím váš ředitel chce nové IT služby, které podpoří iniciativy jako je digitální transformace .

Problém je, že vy jste příliš zaneprázdnění řešením problémů při podpoře zastaralého IT — to zabíjí důvěru, kterou ve vaše služby vkládají vaši klienti.  

Rychlé a efektivní poskytování služeb

Je čas začít poskytovat služby a zkušenosti, ke kterým hrdě připojíte své jméno, s poskytováním služeb, které odpovídají potřebám vaší organizace. Podívejte se, jak vám společnost Ivanti může pomoci zlepšit poskytování služeb IT pomocí našeho softwaru pro správu IT služeb.

Zefektivnění procesů
Zařaďte nejlepší praktické postupy, toky práce a činnosti pro efektivnější a užitečnější poskytování služeb.
IT Samoobsluha
Poskytuje jedinečnou zkušenost, kdy uživatelé mohou hledat a požadovat schválené služby, na které mají nárok.
Integrace systémů a dat
Integrujte IT systémy a data, abyste získali přehled a nástroje potřebné k včasnému poskytování služeb.
Automatizace toku práce
Využívejte automatizace ve všech procesech a systémech a zjistěte, jak rychleji můžete poskytovat služby.
Sledování postupu
Sledujte výkon ITSM pro trvalé zlepšování služeb a plánování budoucích zdrojů.
Omezení opakujících se úkolů
Omezte otravné opakující se úkoly (jako je resetování hesel) a uvolněte svůj tým, aby se mohl zaměřit na důležitější úkoly.

Poskytování služeb tak, jak bylo zamýšleno

Potřebujete jednoduché řešení správy IT služeb, abyste mohli naplnit potřeby jejich poskytování. Takže chcete svým uživatelům poskytnout samoobslužné služby? Automatizovat opakující se činnosti a přijímat konzistentní procesy, které odhalí nejvhodnější kroky, které je třeba udělat? Přidat panelové podávání zpráv pro získání většího náhledu? Ivanti kombinuje tyto možnosti zlepšení poskytování služeb od prvního dne.

Ivanti Neurons for ITSM
Moderní správa IT služeb.
Ivanti Neurons
Platforma Hyper Automation
Xtraction
Podávání zpráv a panely.

Proč se spokojit s dobrým, když můžete mít skvělé

Řešení Ivanti je navrženo tak, aby trvale přinášelo spolehlivé služby, se všemi funkcemi, které jste kdy potřebovali.

Odstraňte potenciál pro chyby standardizací sady schválených procesů, toků práce a činností pro efektivnější a výkonnější poskytování služeb.

Zjistěte více

Rozjeďte nejlepší vylepšení praktického postupu bez námahy při vědomí toho, že jsme následovali nejlepší postupy.

Zjistěte více

Dramaticky redukuje čekání, přenosovou rychlost a neuskutečněné hovory. Využijte výhody schopností založených na přesměrování, vyskakování oken s podrobnostmi o volání a samoobslužných funkcích s plně integrovanými hlasovými interakcemi.

Zjistěte více

Pracujte rychleji a s větším rozhledem díky integraci s dalšími nástroji správy systémů jako Microsoft MEM, Management Suite a další.

Zjistěte více

Snadné vytvoření zpráv a panelů z vašich dat správy služeb v Xtraction. Ponořte se hlouběji a filtrujte body zájmu, abyste mohli získat potřebný náhled, který potřebujete k provádění činností a zlepšení poskytování služeb.

Zjistěte více

Eliminujte důvod číslo jedna pro volání servisní podpory díky telefonu umožňujícímu 24 hodin denně 7 dní v týdnu automatizované resetování hesla.

Zjistěte více