
Proč my?
Nová příručka Gartner
Datový list
Představte si IT tým, jak se snaží poskytovat podporu koncovým uživatelům bez software pro dálkové ovládání
Představte si jediného správce sítě, který má za úkol vyřešit problémy ve 20 školách ve školském obvodu ručně. Nebo IT pracovníka s průměrným množstvím 750 požadavků na servisní zásah za měsíc, který poskytuje technickou podporu ručně. Znamená to více cestování, více nepříjemností, delší čas a vyšší náklady.
S dálkovým ovládáním můžete analyzovat systémy, řešit problémy a redukovat návštěvy na místě. Můžete ovládat téměř jakýkoli počítač dálkově z libovolného počítače zabezpečeným přístupem přes prohlížeč a podporovat uživatele kdekoli na vyžádání.

Proč cestovat 30 a více minut kvůli 5minutové opravě?
Eliminujte dobu řízení do každého místa, omezte návštěvy na místě a ušetřete stovky hodin a hromady peněz. Řešte problémy efektivně komunikací s uživateli.
Rychlé řešení problémů
Kdekoli ze zařízení
Vestavěná bezpečnost
Interakce a komunikace
Dálková reagující služba.
Uživatelé IT služeb jsou na místě řidiče, což znamená, že IT oddělení musí uspokojit rostoucí očekávání pracovníků a nepřetržitě zabezpečovat firemní síť. Být schopen podporovat uživatele pomocí dálkově ovládaných možností znamená dlouhou cestu v naplňování očekávání a zlepšování účinnosti.