
Vylepšete a zefektivněte
Ebook
Modernizujte vaše ITSM
Topí se váš ITSM tým?
Klesá vaše kdysi klidná podpora pod náporem nekonečných volání po resetování hesel? Překvapují vaše IT analytiky neočekávané změny na serverech ve vzdálených místech, které zvyšují počet incidentů? Nebo je příliš složité modifikovat a aktualizovat váš původní servisní systém bez rušení klientů?
Obchodování se rozvinulo, přidali se noví zaměstnanci a místa a vy budete muset redukovat hovory, implementovat nové procesy, přinášet služby a podporovat uživatele se systémy, které vám pomohou udržet se nad vodou.

Modernizujte své činnosti ITSM a zachraňte svůj tým
Přijměte je, mohli byste používat modernější a flexibilnější nástroj ITSM, který vašemu týmu lépe pomůže poskytovat a obnovovat služby na dohodnutých servisních úrovních.
Zlepšete tok práce
Automatizace hlasu
Samoobslužné funkce
Integrujte automatizaci
Zlepšete viditelnost
Konfigurujte, nešifrujte
Řešení, které sejme zátěž z beder vašeho týmu ITSM
Potřebujete nový nástroj pro správu IT služeb nebo je čas vylepšit nástroj, který máte. Váš tým pro správu služeb si zaslouží řešení, které jim umožní ovládat, urychlí jejich tok práce a umožní pokrok v jejich podnikání a kariérách. Společnost Ivanti vytvořila řešení, které jim pomůže dosáhnou právě toho, zatímco vyhoví potřebám koncových uživatelů, kteří řídí vaši společnost.
Service Manager
Ivanti Neurons
Xtraction
Záchranný člun ITSM, který jste hledali
Dejte svému IT týmu nástroje a vizi k dokončení práce při zachování pohledu do budoucna. Řešení ITSM od Ivanti okamžitě zvýší produktivitu a vašemu týmu pomůže zaměřit se na důležitější otázky, které jsou pro podnikání kritické.
Odstraňte potenciál pro chyby standardizací sady schválených procesů, toků práce a činností pro efektivnější a výkonnější poskytování služeb.
Přizpůsobeno pro první linii, druhou linii, problémové manažery, změnové manažery a koncové uživatele. Vše dostupné z každé hlavní platformy, zařízení a prohlížeče HTML 5.
Umožněte IT pracovníkům rychlejší hledání znalostí a řešení událostí. Vytvořte znalosti jako vedlejší produkt práce, prohlížejte a schvalujte znalosti před publikováním a publikujte koncovým uživatelům pomocí samoobsluhy.
Pracujte rychleji a s větším rozhledem díky integraci s dalšími nástroji správy systémů jako Microsoft MEM, Management Suite a další.
Automatizujte procesy v prostředí ITSM či napříč systémy, za účelem urychlení aktivit jako splnění požadavku.
Eliminujte důvod číslo jedna pro volání servisní podpory díky telefonu umožňujícímu 24 hodin denně 7 dní v týdnu automatizované resetování hesla.