POTŘEBUJI... aktivovat můj IT servisní tým.

EBOOK

Naučte se 5 věcí, které musíte udělat, abyste modernizovali ITSM dříve, než bude příliš pozdě.

Univerzita v Oxfordu zefektivnila své činnosti, zatímco řešila komplexní IT výzvy.

ZMĚNA JE DOBRÁ

SCL Health diagnostikovala své procesy pro nový předpis proaktivně zmírnit riziko plynoucí ze změn.

MODERNIZUJTE VAŠE ITSM

Topí se váš ITSM tým?

Klesá vaše kdysi klidná podpora pod náporem nekonečných volání po resetování hesel? Překvapují vaše IT analytiky neočekávané změny na serverech ve vzdálených místech, které zvyšují počet incidentů? Nebo je příliš složité modifikovat a aktualizovat váš původní servisní systém bez rušení klientů?  

Obchodování se rozvinulo, přidali se noví zaměstnanci a místa a vy budete muset redukovat hovory, implementovat nové procesy, přinášet služby a podporovat uživatele se systémy, které vám pomohou udržet se nad vodou.

Modernizujte své činnosti ITSM a zachraňte svůj tým

Přijměte je, mohli byste používat modernější a flexibilnější nástroj ITSM, který vašemu týmu lépe pomůže poskytovat a obnovovat služby na dohodnutých servisních úrovních.  

Konfigurujte, nešifrujte
Přizpůsobte svůj nástroj ITSM pomocí konfigurace, tím zajistíte snadnější aktualizaci a údržbu vašimi správci, aniž by byli rušeni klienti.
Zlepšete viditelnost
Přidejte viditelnost a rychlejší činnost integrací s IT systémy, aplikacemi a daty.
Integrujte automatizaci
Automatizací procesů a úloh snižte množství chyb a vraťte čas.
Samoobslužné funkce
Osvoboďte své IT analytiky od nabízení alternativních způsobů řešení problémů koncovým uživatelům a požadování služeb odkudkoli.
AUTOMATIZACE HLASU
Dramaticky redukuje čekání, přenosovou rychlost a neuskutečněné hovory.
Zlepšete tok práce
Přidejte procesy ITSM nad rámec události, jako jsou žádost, změna, znalosti, a další. Pomozte IT týmům poznat, jaké kroky udělat a kdy.

Řešení, které sejme zátěž z beder vašeho týmu ITSM

Potřebujete nový nástroj pro správu IT služeb nebo je čas vylepšit nástroj, který máte. Váš tým pro správu služeb si zaslouží řešení, které jim umožní ovládat, urychlí jejich tok práce a umožní pokrok v jejich podnikání a kariérách. Společnost Ivanti vytvořila řešení, které jim pomůže dosáhnou právě toho, zatímco vyhoví potřebám koncových uživatelů, kteří řídí vaši společnost.   

Service Manager
Zvyšte produktivitu.
Ivanti Neurons
Platforma Hyper Automation
Xtraction
Podávání zpráv a panely.

Záchranný člun ITSM, který jste hledali

Dejte svému IT týmu nástroje a vizi k dokončení práce při zachování pohledu do budoucna. Řešení ITSM od Ivanti okamžitě zvýší produktivitu a vašemu týmu pomůže zaměřit se na důležitější otázky, které jsou pro podnikání kritické.

Odstraňte potenciál pro chyby standardizací sady schválených procesů, toků práce a činností pro efektivnější a výkonnější poskytování služeb.

Zjistěte více

Přizpůsobeno pro první linii, druhou linii, problémové manažery, změnové manažery a koncové uživatele. Vše dostupné z každé hlavní platformy, zařízení a prohlížeče HTML 5.  

Zjistěte více

Umožněte IT pracovníkům rychlejší hledání znalostí a řešení událostí. Vytvořte znalosti jako vedlejší produkt práce, prohlížejte a schvalujte znalosti před publikováním a publikujte koncovým uživatelům pomocí samoobsluhy.

Zjistěte více

Pracujte rychleji a s větším rozhledem díky integraci s dalšími nástroji správy systémů jako Microsoft SCCM, Management Suite a další.

Zjistěte více

Automatizujte procesy v prostředí ITSM či napříč systémy, za účelem urychlení aktivit jako splnění požadavku.

Zjistěte více

Eliminujte důvod číslo jedna pro volání servisní podpory díky telefonu umožňujícímu 24 hodin denně 7 dní v týdnu automatizované resetování hesla.

Zjistěte více

STAŇTE SE ZAMĚSTNANCEM ROKU

ŘEŠENÍ ITSM, KTERÁ VÁM PŘINESOU CHVÁLU